WOW! Unikátny Battle medzi 2 prístupmi k analytike

Verím v silu diskusie. Keď každý dokáže priniesť k stolu svoj vlastný názor (a rešpektuje názor ostatných), vznikajú nové inšpirácie. Ak si vážim tú druhú stranu, je možné diskusiu pustiť aj do porovnania, či priam konfrontácie názorov. Lebo viem, že tá druhá strana to myslím rovnako dobre ako ja. Tento druh diskusie sa snažím podporovať cez portál www.mocnedata.sk. A presne takúto diskusiu budeš mať možnosť zažiť aj ty osobne …

Ako na to, prezradí video:

 

Schyľuje sa k analytickej konfrontácii. Je to už viac ako 15 rokov, čo sa prvé firmy na Slovensku rozhodli ísť cestou data miningu a používania klienstkych dát na riadenie kampaní a iných CRM tém. Spočiatku išlo o exkluzívnu skupinu zopár Bánk a Telco operátorov. Neskôr sa kde-tu pridali Poisťovne a Maloobchod, či Utility. Stále to však boli len veľkí hegemóni, ktorým v DWH ležali státisíce klientov s robustne štruktúrovanými SQL tabuľkami a poliami, aktualizovanými v pravidelných cykloch . Táto doba sa pomaly končí…

V analytike idú dopredu menší agilní hráči, start-upy, či dokonca butikové analytické spoločnosti, ktoré dodávajú analýzy väčším hráčom na kľúč. Tradičné odvetvia sa zatiaľ potýkajú s obmedzeniami historických DWH, licenčnými poplatkami za databázy a analytický software a s panickým strachom manažmentov pri čo len zmienke o “open-source” technológiach. Ranu z milosti im zasadzuje vývoj na pracovnom trhu, keď najväčšie analytické Talenty vôbec neláka robiť pre banku, či poisťovne.

Unikátny Battle – Dôvod číslo [1] prečo prísť

BATTLE

 

Schyľuje sa k zrážke analytických prístupov Tradiční hráči vs. Start-upy. Každá zo strán pozerá tej druhej cez plece, ako si vylepšiť taktickú pozíciu, než tento bratovražedný súboj naplno prepukne. Máš jasno v tom, kde by si chcel(a) stáť ty? Že ešte nie?

Preto sme zorganizovali na konferencii Biznis Analytika pomyselný Battle medzi týmito odlišnými prístupmi. Najprv 2 x 2 rozielne pohľady na vec a následne veľká panelovka, kde budete mať šancu sa pýtať aj jednej aj druhej strany. Mám radosť, že konečne budeme mať skvelý CRM event priamo v Bratislave. Podľa prvých ohlasov sa miesta rozchytajú rýchlo, tak si radšej bookni miestenku.

Nenechaj si ujsť tému, ktorá sa zatiaľ na Slovensku nikdy nediskutovala!

Detailný program konferencie Biznis Analytika 2017

Ako robiť modrenú analytiku: Tradiční vs. Start-upy. Na ktorú stranu sa prikloníš nakoniec TY ?


Publikované dňa 26. 1. 2017.