Verím v silu diskusie. Keď každý dokáže priniesť k stolu svoj vlastný názor (a rešpektuje názor ostatných), vznikajú nové inšpirácie. Ak si vážim tú druhú stranu, je možné diskusiu pustiť aj do porovnania, či priam konfrontácie názorov. Lebo viem, že tá druhá strana to myslím rovnako dobre ako ja. Tento druh diskusie sa snažím podporovať cez portál www.mocnedata.sk. A presne takúto diskusiu budeš mať možnosť zažiť aj ty osobne …
Nasledovné video prezradí prečo:
Každý sme v niečom dobrý. Väčšina z nás mala šancu pracovať pre firmu, kde tá či iná CRM téma riešila intenzívnejšie. Niekde dominovali kampane ako hlavný CRM nástroj, inde zas bolo treba primárne hasiť spokojnosť a odchodovosť klientov. Málokedy však máme možnosť mať priamu skúsenosť so všetkými CRM oblasťami. Preto, keď zmeníme job, stojíme pred novou CRM témou v podstate ako začiatočník. S veľkým elánom … a mnohými chybami, ktoré už urobili iní pred nami.
Keď zájdete na bežnú odbornú konferenciu, firmy neradi odkryjú všetky karty. Ak sa aj objavia prípadové štúdie, tak len matne (a s veľa zabielenými sumami a názvami) popisujú, čo sa skutočne dialo. Veľa chvastania, málo užitočných rád. Na prípadoch vytrhnutých z kontextu sa totiž toho veľa divák nenaučí, najmä ak na celá prezentácia je tak na 20 minút. My sme sa rozhodli na konferencii Biznis analytika postaviť toto nemilé pravidlo prípadových štúdii úplne na hlavu:
3 konkrétne návody. To je už 2. dôvod prečo prísť
Vo väčšine firiem sa CRM systémy zavádzajú pre jeden z 3 základných cieľov. Marketingová obdoba “Postav dom, zasaď strom a sploď syna” je však skôr “Segmentuj, aby si mohol oslovovať priamym marketingom a riadiť spokojnosť klienta“.
Pripravili sme preto pre Vás blok, kde na každú z týchto tém dostanete KONKRÉTNY NÁVOD. Žiadne: “.. zvyšok si domyslíte”. Jasný postup od A po Z. Každej téme preto venujeme osobitne 40 minút, aby sa dalo isť naozaj do hĺbky. Súčasťou bloku je aj dodatočná panelová diskusia, kde autori prisľúbili zodpovedať akúkoľvek otázku z publika.
Preto, ak sa hodláte naštartovať niektorú z týchto troch 3 tém (alebo sa v nej posunúť na vyššiu úroveň) , prihláste sa na konferenciu a príďte si vypočuť návod ako na to. Ak je Vaša situácia špecifická, spýtajte sa o radu v panelovej diskusii alebo počas neformálnych prestávok medzi blokmi.
POZOR! Ak vás program konferencie zaujal, tak neprehlúpte a využite do 12.2.2017 ešte rýchlo zľavnenú early bird cenu za registráciu. Po tomto termíne sa cena vráti na plnú hodnotu a každý, kto zaváha bude musieť z vrecka vytiahnuť o pár desiatok EUR viac.
Chcete dodatočnú zľavu ?
Stačí sa zapojiť do aktuálneho kola CRM hádaniek a každý (aj neúspešný) riešiteľ získa od portálu MocnéDáta dodatočnú zľavu 15 EUR z účastníckeho poplatku. O spôsobe využitia tejto zľavy budete informovaný emailom po zaslaní svojho riešenia CRM hádaniek. Navyše prví dvaja najlepší riešitelia získajú vstup na túto konferenciu úplne zadarmo !!!
Stále váhate ?
Pozrite si viac info o Unikátnom Analytickom Battle, ktorý sa na konferencii udeje.
Publikované dňa 7. 2. 2017.