ask-me-icon-page

Ask me

I am strong believer in essential  role of the Questions in our striving for improvement. Therefore, I decided to make it super easy for any one to post any less or more reasonable question here. Just type in whatever rips you off your sleep and I commit to answer any of your questions as soon as my overall commitments and work-life-balance allows to. Feel free to ask in English, German, Czech or Slovak language.

Looking forward to your knowledge hungry inquiries!


Already answered questions

  • From: p.hrdlica@gmail.com 13 October 2017
    Ahoj Filip,chcel by som si stiahnuť tie CRM prezentacie, len potrebujem k nim heslo.Viem sa k nemu dopracovat? :-)DakujemPeto HrdlicaDr.Max

    Ahoj Peter, pri registrácii Ti prišiel email s heslami na zamknutý obsah. Aby si ho nemusel hľadať v histórii, preposlal som Ti ho znovu. Uži si prezentácie a pekný večer. Filip Vítek
  • From: daniela.cickanova@gmail.com 28 September 2017
    Dobry den, v prvom rade sa ospravedlnujem, ze je tato spava bez diakritiky, pisem zo zahranicnej kniznice a moznosti spravne napisaneho textu v slovenskom jazyku su tu znacne obmedzene. Chcem citovat Vas blog vo svojej diplomovej praci a tak som si vsimla, ze pri clankoch chyba udaj o datume ich vyhotovenia. Takze len zasielam navrh, ze by mohlo byt uzitocne tieto datumy uvadzat, nie je to nezaujimava informacia. Vas blog sa mi inak naozaj velmi paci a drzim Vam palce! Daniela

    Daniela, aby ste videli, ze si nic nerobim z diakritiky odpoviem vam aj ja bez nej 🙂 Blogy pisem priebezne a niekedy doplnam, takze datum vydania by aj tak nemal az taky velky vyznam. Asi vas sklamem, ale o tejto feature vobec ani do uducna neuvazujem. Neviem podla akej ISO normy musite napisat diplomku, ale podla slovenskych noriem na citovanie sa pri citovani z internetoveho zdroja sice pise datum, ale nie datum uverejnenia, ale datum, ku ktoremu ste citaciu realizovali (kedze texty sa mozu menit, tak aby bolo jasne v akom momente bol dany text odcitany z webu). Samozrejme nejaka zahranicna norma k tomu moze pristupovat inak, ale je dobre si overit, ci to nahodou nie je to iste. Ak by ste predsa potrebovali datum vydania blogov, kludne mi napiste na info@mocnedata.sk, ktore konkretne chcete citovat a ja vam poslem zo systemu presne datum ich zverejnenia. Dakujem za vernost aj spatnu vazbu pre mocnedata.sk . Pekny den, Filip Vitek.
  • From: 20 September 2017
    You might have an incredibly good layout for your blog i want it to make use of on my website also

    Well, if you feel inspired, then fetch some Word Press developers and ask them to get inspired! Good luck in your endeavors.
  • From: mark.otoole@darwinrecruitment.com 7 September 2017
    Hi FilipI have come across your profile via Linkedin and noticed you have a real in Data Science & speaking about such topics. I’m currently hosting Meet ups across Europe and one of our main cities will be Berlin.Maybe you would like to be part of our next one?I will be in Berlin next Thursday & Friday if you would like to meet in person for a cup of coffee?

    Hi Mark, thanks for reaching out to me. I have already sent you the answer over the LinkedIn message. Looking forward to meeting you. Filip
  • From: drigif@gmail.com 30 August 2017
    Ahoj Filip, precital som si tvoj clanok o stahovani do Brln. Vela zdaru! Teamviewer aplikáciu pouzivam od 2012 s velkou spokojnostou. Nebolo mi jasne ako firmy prosperuju pri freemium modeli podnikania. Ak je aplikacia zdarma, za platene funkcionality zaplati kolko 0,5% alebo este menej? Aplikacii na shareovanie je do bludu, TV je sice dobry ale ma vela konkurentov. Skype ponuka zdielanie obrazovky a maju omnoho viacej instalacii nez TV. S pozdravom, Stefan

    Ahoj Stefan, priznam sa, ze neviem na co presne si sa chcel opytat, tak skusim odpovedat na tu vetu, za ktoru bol otaznik 🙂  Hej  Freemium model funguje tak, ze zlomok klientov z tych, ktori si kupia platenu verziu, ale tie zlomy nebyvaju tak tragicke ako si ty uvadzal, zvacsa ide o jednotky percent. Takze ked mas milionoy klientov, stale to mozu byt stovky tisic platiacich klientov a ti to vacsinou utiahnu. Dakujem za priazen portalu mocnedata.sk . Filip
  • From: anonymous 18 August 2017
    Dobry den Filip, vas blog je perfektny a uplne ma nakopol v tom pozriet sa vo firme na veci inak. Casom by som sa chcel ale dalej povenovat celkovo datovej analytika. Len sa priznam, ze tu neviem uplne ako zacat. Cital som vase blogy na uvod do CRM, su skvele, ale teraz by ma zaujimalo skor nejake odporucanie na kurzy statistiky, pythonu, pripadne nieco dalsie s cim si myslite, ze by mohol odhodlany clovek zacat. Cielom samozrejme nie je sa vymakat za tyzden, ale dlhodobo sa vzdelavat s moznostou testovania si nadobudnutych vedomosti priamo na firme, ktora zbiera vela dat a je eshopom. Dakujem 🙂

    Robo, dakujem velmi pekne za povzbudivu spatnu vazbu k blogu. Ak vas inpsiruje pracovat viac s datami, tak ma to tesi este viac, lebo presne to je dovodom preco ho pisem. Co sa tyka prosby ohladne inspiracie na pracu s datami, tak to je tazsie, lebo neviem v akom stadiu znalosti/zucnosti sa nachadzas. Ale v principe, kazdy kto chce analyzovat biznis data by mal mat zvladnute 4 zakladne oblasti: A) analyzu standardnych biznis dat (SQL) k tomu odporucam tuto knihu: http://www.martinus.sk/?uItem=17218 B) porozumenie, co treba skumat v klientskych datach. Tu mam dve odporucania. Prvym je jedna z mala kniziek v SJ/ČJ na ktorú netreba anglictinu. Rozumíte svým zákazníkům? V našich jazykoch vyšla aj kniha Numerati, ktorú je však problém zohnať. Obe sú popísané tu: http://mocnedata.sk/marketer-jezisko-2016/ . Ak by si nezohnal Numerati, tak podobnu uhlohu plni ak kniha  C) Ake techniky poutivat na analyzu dat. K tomu je najlepsia kniha Data Science for Business, je to však už v angličtine, čo pre niektorých je komplikáciou. Jej popis ako aj link na jej zakúpenie nájdeš priamo na http://mocnedata.sk/pohlad-inych-crm-autorov/ D) zrucnosti ako pracovat s pokrocilejsou analytikou. Odporucam prejst si kurz na Machine Learning v Pythone, stoji to par EUR a da Ti to kompletny prehlad ako pracovat s datami a ako predikovat sofistikovanejsie veci. Mne osobne sa napriklad osvedcil tento kurz https://www.udemy.com/learning-python-for-data-analysis-and-visualization/  . Pravidelne byva nan akcia za 15 EUR, za plnu cenu si ho urcite nekupuj 🙂 Je tam na zaciatku pomerne dost lekcii pre pochopenie zakladov v Pythone, tym sa treba prehrist a vydrzat. V druhej polovici uz sa dozvies ako priamo v Pythone programovat akekolvek sofistikovanejsia analyticke veci. Python je uplne zadarmo, takze sa to oplati, lebo anlayticke softwary stoja tak 15.000 EUR.   Ako inspiraciu, co vsetko sa da riesit odporucam knihy z tohto blogu: http://mocnedata.sk/marketer-jezisko-2016/ Držím palce a neváhaj sa ozvať, keby si mal nejakú otázku.
  • From: kozakova.lenka1@gmail.com 5 July 2017
    Dobry den, citala som si blog o dovolenke na Madeire. Chcem sa opytat ci mesiac oktober je vhodnym mesiacom na navstivenie tohto ostrova. Dakujem vopred za odpoved

    Lenka, odpovedal som vam emailom, snad Vam ta odpoved pomoze. Uzite si Madeiru.
  • From: anonymous 25 April 2017
    Dobry den, pan Vitek, tema, ktorej sa venujete na tejto stranke, ma velmi zaujala. Pracujem uz treti rok s datami v IBM Cognose. Mam ukoncenu TU v Kosiciach, SjF, vedeli by ste mi prosim poradit, ktore vysokoskolske predmety si prestudovat, aby som ziskal predpoklady pracovat vo Vami zmienej oblasti. Vopred dakujem

    Dobrý deň Vít, ďakujem za spätnú väzbu k obsahu Mocnedata.sk portálu. Je sympatické, že zdieľame údel práce s dátami. K vašej otázke, čo si doštudovať, by som odporúčil, aby ste sa zaujímali o nasledovné veci: ETL procesy a tvorba DWH = ide síce o znalosti, ktoré už dnes nie sú veľmi diferenciačným prvkom na trhu práce. Je to skôr nutnosť, lebo od ľudí pracujúcich s dátami sa bude čoraz viac očakávať, že si vedia sami vytvoriť zložitejšie dátové štruktúry. Machine Learning algoritmy = osvojiť si všetky základné  typy dátových algoritmov advanced analytiky ako sú rozhodovacie stromy, regresie, neurónové siete. Okrem teoretického zvládnutia týchto algoritmov je dôležité mať aspoň 2-3 platformy (typu SPSS, SAS, R+, Python, ...), v ktorých budete schopný prípravu týchto modelov aj osobne zrealizovať. NoSQL databázy = ukladanie a analyzovanie dát sa presúva od tradičných databáz (MS SQL, Oracle, MySQL, PostGre, ...) k novému typu databáz, ktoré sa nazývajú NoSQL. (Mongo DB, Cassandra, Hadoop, ...). Hoci to nie je na prvý pohľad zrejmé, práca s týmito databázami je diametrálne odlišná a teda človek, ktorý dnes robí s SQL si nemôže sadnúť za NoSQL databázu a dolovať z nej dáta. Opensource analytika = Na západných trhoch sa presúva spracovanie dát z tradičných štatistických softwarov do Opensource riešení. Samotní predstavitelia veľkých spoločností ako IBM alebo SAS pripúšťajú, že do 5 rokov prevezmú opraty analytiky práve opensource analytické platformy. V tomto ohľade odporúčam sa zamerať skôr na Python ako na R+, lebo ukazuje sa, že Python bude skôr tá technológia, ktorá pôjde dopredu. Takto nejako to vidím. Ak budete mať viac otázok, neváhajte mi napísať na info@mocnedata.sk. Držím palce, Filip Vítek
  • From: tomas.polak@outlook.sk 23 April 2017
    Dobrý deň p. Vítek,veľmi ma zaujali články, ktoré publikujete na webe. Ako začínajúca firma v oblasti kamionovej dopravy, si čoraz viac uvedomujem silu dát a samotného marketingu pri podpore mojich rozhodnutí v dennom biznise. Rád by som sa poradil akým spôsobom zastrešiť témy, ktoré spomínate v blogoch na konkrétnych prípadoch v mojej spoločnosti. Som v štádiu vyberania vhodného CRM a ERP nástroja pre ďalší rozvoj mojej spoločnosti. Vedeli by sme sa stretnúť, popr. si zavolať a porozprávať o tom aké sú možnosti trendy …

    Tomas, dakujem za sympaticku reakciu. Poslal som Vam odpoved do emailu, ktory ste mi nechali pri zadani otazky. Tesim sa na pripadne stretnutie. S pozdravom,
  • From: simon.siplak@websupport.sk 19 April 2017
    Zdravim,volam sa Simon Siplak a pracujem vo webhostingovej firme Websupport.sk. Momentalne riesim vo Websupporte zber a spracovanie dat. Aktualne vidim dost problem v spracovani dat, ktore u nas mame a preto som sa to rozhodol riesit. V hlave mam viacere scenare, avsak nemam az take skusenosti aby som to vedel dobre vyhodnotit.Tu prichadza otazka ci by ste mi s tym nevedeli pomoct. Teda hlavne s utriedenim myslienok resp. nasmerovania akou cestou sa pri zbere, spracovani dat vydat?Mam zatial len pomenovane problemy a velmi by mi pomohol vas nazor. Ak by ste mali cas na stretnutie/skype bol by som rad.Simon SiplakHead of PerformanceWebsupport.sk

    Simon, poslal som Vam k tejto otazke email na adresu, ktoru ste mi nechali. Pekny den. Filip
  • From: tesarovic@gmail.com 10 April 2017
    Zdravim Vas Filip. Viete prosim odporucit nejaku knihu na temu ako vybudovat CRM v organizacii. Nejake vseobecne principy, procesy a podobne. Dakujem

    No, so všeobecnými knihami o CRM je to asi úplne najhoršie. Totiž každý má pocit, že CRM už je tak sprofanované, že napísať knihu o princípoch CRM, je nepredajné. V skutočnosti však väčšina ľudí zatiaľ skôr nevie ako vie, čo je CRM. Z toho mála, čo v tejto "všeobecnej kategórii" stojí za to, by som odporúčal túto knihu v príbuznom jazyku: Rozumíte svým zákazníkum [http://www.martinus.sk/?uItem=143979] Z tých zahraničných by som mohol azda odporúčať nasledovný kúsok: Managing Customer Experience and Relationships: A Strategic Framework [https://www.amazon.com/Managing-Customer-Experience-Relationships-Strategic/dp/1119236258/]   Tak snáď som pomohol aspoň trochu. Filip
  • From: pavol.cech@makro.sk 26 March 2017
    Ahoj Filip.Vyborna prednaska vo stvrtok v ramci RETAILday akcie. Zaujal ma bublinovy graf, kde by som sa k nemu mohol dostat? Pozdravujem

    Ahoj Pali, ďakujem veľmi pekne za spätnú väzbu. Myslím, že v dohľadnej dobe bude organizátor distribuovať prezentácie. Ale ak som správne pochopil, o ktorý graf Ti ide, tak som Ti ho poslal práve na email. Keď som netrafil, tak budeš musieť asi počkať na tu oficiálnu, lebo celú prezentácia sa do emailu nezmestí.
  • From: jayd7427@gmail.com 16 March 2017
    Do you mind if I quote a few of your posts as long as I provide credit and sources back to your weblog? My blog is in the very same niche as yours and my users would truly benefit from a lot of the information you present here. Please let me know if this alright with you. Thank you! fceecfgbdcdk

    Feel free to re-use any content from here, please follow the rules of authorship attribution.   
  • From: johnfob29@gmail.com 16 March 2017
    I actually got into this post. I located it to be fascinating and loaded with exclusive points of interest. I like to read material that makes me believe. Thank you for writing this fantastic content.

    Thanks for encouraging feedback, I will do my best to keep the content to high standards.
  • From: maria.dzurova@euba.sk Dakujem za spatnu vazbu a dufam, Dobry den, heslo aj vysvetlenie som Vam poslal emailom, ze sa Vam bude pacit mocnedata.sk aj do buducna a zostanete vernou clenkou komunity. Pekny den - 14 March 2017
    Umožnili ste z dnešnej konferencie MPR stiahnuť vaše info a dali ste prístup heslom. Naklikala som a chcela som si stiahnuť aj vašu prezentáciu z prístupu inej konferencie. Nedarí sa mi. Môžem o to požiadať? Prípadne dnešnú, čo však asi bude prístupné z konferencie. Ďakujem za odpoveď. S pozdravom doc. Ing. Mária Dzurová, PhD, Katedra marketingu OF EU v BA.

    Dobrý deň prajem, heslo na vydvihnutie danej prezentácie je rovnaké ako na odomknutie daného blogu, ktoré som vám dnes oznámil na konferencii. Užite si daný obsah!
  • From: sekerak.luk@gmail.com 6 March 2017
    Ja len, ze dakujem za super prezentaciu 🙂

    Ďakujem za feedback. Možno by mi pomohlo, keby ste upresnili aj to, co bolo fajn a co naopak este pripadne zlepsit. Ak mate chvilku napiste na info@mocnedata.sk. Pekny vecer.
  • From: roman.gavuliak@gmail.com 28 February 2017
    Cau,Poznas https://en.wikipedia.org/wiki/Benford’s_law? Podla mna by bolo zaujimave porovnat Benfordov zakon s distribuciou, ktoru si ziskal z dat. Myslim ze v niecom sa podoba (vyssie cisla su menej pravdepodobne), ale v niecom sa lisi a prave tato odchylka je asi to co je nam vlastne.Roman Gavuliak

    Vidíš, Roman, a to Ti je zaujímavá situácia, lebo Benfordovo pravidlo poznám, ale nenapadlo mi vôbec o tom takto rozmýšľať. Na Tvoj podnet som trochu googlil a zaujímavé je, že niekoľko zdrojov sa zhoduje na tom, že na telefónne čísla to neplatí (pozri aj priamo v definicii Wikipedie, ktorú si pripol do komentu v sekcii: "Distributions known to not obey Benford's law"). V každom prípade by to vysvetlovalo ten koniec s ciframi 7,8 a 9. Čo trochu hovorí proti tvojej hypotéze je, že sa to rozlične správa v jednotlivých vekových kohortách toho istého národa. Navyše ak by som použil rozšírené pravidlo aj na ďalšie cifry (viď napríklad opäť už citovanú Wikipédiu), takto tiež nesedí. ale v každom prípade ďakujem za zaujímavý koment, skúsim to ešte preskúmať. Filip
  • From: Libor.Besenyi@accendo.sk 25 February 2017
    Zdravim p. VItek,som posadnuty dynamickymi systemami a analytika mi dava odpovede na rozne anomalie ktorym som svedkom pri manazmente ci navhru IS… Vase clanky su inspirativne a velmi dobre sa mi citaju. Dakujem za ne… Skoda ze mam tak malo casu sa tejto problematike venovat. Otazne su aj bunky…Sledujem Vas uz dlhsie (cez etrend), ale je zaujimave, ze moja mama Vas tiez poznala. Vy si ju uz asi nepamatate, bolo to este v casoch Allianz 🙂 Svet je ale maly! Nech je ako chce, Vase clanky mam strasne rad a ten o nahradeni analytikou strojmi ma pobavil. Vediem SW firmu a som presvedceny, ze programovat budu stroje uz zachvilu. Ale ze to nahradi aj pracu s vyssou pridanou hodnotou ako ta Vasa, to som necakal…Mimochodom, minuly rok na nejakej M$ konferencii predviedli chlapci z CZ firmy Pilana (vyrobca nozov) riadenie podnikovej strategie cez predikcie z dennych dat z prevadzky (od energii, cez vyplaty az po trzby za pred. obdobia). Mna to dost zaujalo (ak by Vas to zaujalo, isto by som sa im nanominoval do vyroby a pokecal s nimi). Vystupom oi. bol aj stabilny 10% rabat na produktoch, kde je standard 4% (dlhe roky). Takze tento digitalizujuci trend sa nevyhne najskor ani strednemu manazmentu… uz nebudeme potrebovat ani ludi na taktiku?!Rozpisal som sa – ospravedlnujem sa (vidno ze zajtra ma caka dovolenka!). Ja som ale nejako nedostal heslo (alebo ho uz neviem najst), aj ked som subscribnutym clenom Vasho blogu. Niektore materialy by som rad videl – hlavne tie s horoskopom, aj ked tam predpokladam koleracny vztah, pricom spolocnym kazualnym bodom bolo pohlavie alebo vek… Teda v to aspon dufam! No potom ma zaujimaju tie cisla domov :)Dufam ze sa s Vami niekedy stretnem aspon na konferencii (aj ked je to trocha mimo moju oblast), lebo ste neskutocne inspirativny. Vela uspechov a skvelych clankov zelaL. Besenyi

    Libor, ďakujem veľmi pekne za povzbudivý feedback. V dnešnej dobe väčšina ľudí konzumuje, takže si vždy veľmi vážim, keď sa ozve aj niekto s podnetmi ako veci rozvíjať alebo kritikou, čo sa mu nepáči. Udržať vysokú kvalitu blogu pri 50 či 100 článkoch je strašne ťažke. Ak to má navyše robiť človek bez spätnej väzby od čitateľov, je to občas aj trochu frustrujúce. Čo sa týka poznámky o tom riadení/manažmente bez ľudí, také pokusy tu sú už pomerne dlho. Ja si myslím, že sa to celé však vyrieši inak: Prestanú existovať niektoré povolanie ako ľudské (ani dnes už nemáte pokladníkov na parkovisku, parkovné sa platí cez stroj, rovnako dnes už spoje v automobilkách nezvárajú ľudia) a preberú ich stroje. Tým pádom budú zbytoční aj ich manažéri a manažérske role budú tiež stroje (ktoré budú riadiť iné stroje). Interakciu, kde manažér bude stroj a podriadený bude človek, pokladám za málo pravdepodobnú. Totiž strojový manažér by musel ovládať prácu ľudí minimálne rovnako dobre ako oni (inak by ho odžubávali). Ak by však stroj vedel robiť prácu rovnako dobre ako človek, nebude ju robiť človek. Užite si dovolenku a snáď sa niekedy v budúcnosti aj osobne uvidíme. Heslá som vám preposlal opätovne na email.
  • From: zbaraniakova@pss.sk 17 January 2017
    Super čítanie, teším sa na ďalší diel.Zita

    Ďakujem Zita za povzbudivý feedback. Budem sa snažiť udržať seriál rovnako zaujímavý aj naďalej.
  • From: sadovsky@msdcompany.sk 15 January 2017
    Nie som marketer, ale riadim firmu na klimatizacia a chcem sa spytat ako zacat s CRM marketingom?

    Pozdravujem Vás. Tento druh dopytu som dostal rôznou formou od spustenia www.mocnedata.sk portálu už niekoľkokrát. Fakt je ten, že MocnéDáta majú pripravenú samostatnú líniu článkov, ktorá sa zameriava priamo na malých podnikateľov. Avšak pre nedosatok času sa mi ju zatiaľ nepodarilo plnohodnotne rozbehnúť. V dohľadnej dobe sa preto objaví aj prvý článok, ktorý by mohol odpovedať práve na tento druh problému. Ak nechete zmeškať spustenie tejto vetvy pre podnikateľov, nechajte svoj email v sekcii Zostaňme v kontakte a príde vám notifikácia o novom článku.
  • From: schranka@azet.sk 20 November 2016
    ake je heslo na zostaajucich 22prezentacii?prosimdobry den, dakujemmatus

    Dobry den, Matus, poslal som Vam odpoved na Vasu otazku do emailu, ktory ste si uviedli pri registracii na mocnedata.sk. Ak budete mat este neaku dalsiu otazku na tuto temu, prosim poslite mi ju emailom na danu adresu, z ktorej som Vam pisal. Pekny den.
  • From: info@aurigema.sk 12 November 2016
    zdravim,chcel by som si pozriet prezentacie crmsmiem sa spytat na heslo?vdaka,lp

    Pozdravujem, pre beznych citatelov su dostupne 2 prezentacie (top 10 a top 20), tie si mozete stiahnut bez hesla. Cely balik 25 prezentacii je dostupny len pre registrovanych uzivatelov. Registracia je vsak bezplatna a mozete ju realizovat priamo k tomu urcenym linkom z blogu "Top 25 crm prezentacii" alebo vpravo v menu cez sekciu "Zostanmne v kontakte". Heslo vam dorazi samostatnym emailom po potvrdeni registracie. Prajem pekny den.
  • From: anna.grominova@gmail.com 27 October 2016
    Ahoj Filip 🙂 Rada by som sa spytala v ramci hadanky, pre mna nie CRM cloveka, no dosta ma to zaujima a rada riesim veci, hladam riesenie, kreativne vymyslam atd.. co su to parametre spravania? Ak teda hladam odpoved u Teba a negooglim si to. CRM a big data – viem, ze to nie je moja oblast posobenia, no vies, k niecomu mas blizsie a k niecomu nie.. tieto temy ma dost zaujimaju 🙂

    Anka, pod parametrom správania sa rozumie akýkoľvek ukazovateľ správania klienta, ktorý je možný dátovo podchytiť (nájsť spôsob ako ho aspoň približne dátovo odmerať) a ktorý ho odlišuje od zvyšku populácie. Parametrom správania môže byť tendencia niečo robiť viac (alebo menej) ako je bežné [v prípade bonusovej otázky to môže byť napríklad počet km, ktoré denne klient najazdí ] alebo nejaká stabilná vlastnosť/postoj klienta, ktorý ho charakterizuje [cestujem MHD len ráno do práce, naspäť ma vezie manželka autom]. Ľudovou rečou by sa dalo povedať, že ide o ľubovoľnú zaujímavosť, čím sa klient odlišuje od iných a existuje spôsob ako túto zaujíanosť odmerať. Držím palce pri riešení a ďakujem za tvoj záujem o mocné dáta.  Filip
  • From: krajnr@gmail.com 25 October 2016
    Páčia sa mi témy, v ktorých sa venujete športu, keďže moja oblasť je športový marketing. Možno by sme príležitostne mohli dať kávu a podebatovať o potenciálnych prienikoch. Takže to ani nebola otázka, skôr pozvanie:) Pekny večer. Roman

    Keďže mojou snahou je presne rozdúchať diskusiu, rád sa do akjekoľvek formy zapojím. Ozvite sa na email, z ktorého chodia oznámenia na nový blog alebo ma vyhľadajte na LenkedINe a môžeme to spolu prebrať.